Sunday, December 5, 2010

sigh..为什么你都不明白呢

alice对 "过去是过去。 现在是现在。" 那么我为什么要担心?
"还有 亲爱的你要想, 你是比她漂亮 比她对你老公好 比她爱他 比她的距离进 比她的什么都好
你就是比他好, Don't push yourself down because something makes you think that way, step up and show to the world, & to him, that you are better. He made the correct decision." bb thank you 
我自己信心。我会变得更坚强不会去想太多 因为我相信现在爱我
add oil~!

No comments:

Post a Comment